الثلاثاء، 29 سبتمبر 2015

انا وفتحى ومني


انا وفتحى شابين حديثى التخرج وموظفين فى احدى المدن الساحليه النائيه قليله السكان ونسكن فى شقه متواضعه الاساس مع بعض لاننا اغراب عن هذه المدينه ونقضى وقتنا الاكبر على البحر فى السباحه وفى انتظار اى بنت تنزل البحر وكانت اقصى امانينا ان نشاهد بنت او سيده وملابسها المبلله تكشف تفاصيل جسمها حتى نرجع الى الشقه وفضلنا شهور على دا الحال الى ان جاء يوم وتوظفت معنا فتاه نسبه جمالها فوق المتوسط لاكن تملك قوام طويل ورشيق لافت للنظر بشده وبشره بيضاء بحمره و تناسق موخرتها وصدرها تناسق نجمات السينما وانا وفتحى ننظر الى قوامها ومفاتنها واحنا مش مصدقين اننا حنقضى طول النهار معاها كل يوم ورحبنا بها معنا فى المكتب الخالى تقريبا طول النهار وانا وفتحى كان كل شغلنا لفت نظرها الينا كل يوم ونختلس بعض النظرات الى قوامها ومفاتنها حتى اخذنا على بعض واشتركت معنا فى احاديثنا وبمرور الايام كان كلامنا لايخلو من الايحاءات الجنسيه وخدنا على بعض بسرعه عرفت اننا بنقضى وقتنا بعد العمل على البحر وحبت تروح ويانا وذهبنا واول ما وصلنا البحر توالت المفاجئات علينا واولها خلع ملابسها كامله الا من لباس البحر البكينى وانا وفتحى اكيد مش حنتستحمل المنظر وظهر بياض جسمها على اصوله وما كناش متصورين انها حتقلع كده قدامنا وطبعا كل واحد ذبه ذى الحديد حتى اننا لانخرج من الماء حتى لا تلاحظ علينا ونزلت معانا واختلطت ولقيناها ما فيش فرق ابدا غير مباليه بجسمها اللى حيولع فينا من جماله وبياضه ولقيتها بتلعب مع فتحى وجسمها ملاسق لجسمه من الامام والخلف ويرفعها من وسطها ويرميها فى الميه وانا اراقب حتى وصلت اليها وبتعمل معى نفس ما عملت معاه ولما هى بقت كده بقينا غير مبالين من ذبنا المنتصب معها وهو يخبط على طيزها وعلى كسها يدخل بين وراكها وحتى واحنا مشبكين ايدينا مع بعض وهى نايمه على ايدينا كنا نضرب طيازها ونحشرها بين اجسامنا ما فيش مشكله ومن غير ماندرى اننا بنعمل ايه وفى وسط اللعب والضحك انا شديت كلوتها الى تحت وهى تضحك وانا احدف كلوتها على فتحى ويحدف عليا واحنا فى الماء حتى اننا اتفقنا عليها وقلنا لا البنت دى خلصانه بالبلدى راح فتحى قلع شورته تحت الميه وراح يلعب معاها وفضل يحضن فيها من الامام والخلف وما فيش اعتراض مما شجعنى انا وعملت ذيه وانضمينا مع بعض وحشرنا جسمها وسطينا وعصرناها وهى فى غايه الانبساط ولبسنا وخرجنا بره شويه وعرفنا منها انها مطلقه وتزوجت 5 مرات عرفى فقررنا ناخدها الشقه وجات معانا الشقه ودلوقتى بقى كلامنا صريح واننا حنقضى وقت ممتع مع بعض بعد صدمتنا فيها وتذكرنا جميع افلام الجنس اللى شاهدناها وخلعنا ملابسنا كلها وهى مشتاقه لمص الذب تشبع من ذب فتحى تمصلى انا هى بتمص ذبى فتحى دايب فى طيزها البيضه وتناوبنا على نيكها فى طيزها وفى كسها وكانها لم تتناك من فرد واحد ابدا بل متعتها انها تتناك جماعى وفى جميع اجزاء جسمها وبعد استراحه قصيره نكناها ثانى وانا ذبى فى كسها وفتحى ذبه فى طيزها لغايه ما اتكيفت خالص واكتفينا من نيكها بكل وضع وهى روحت وانا وفتحى نكاد نجن من اللى حصل مع منى واحنا كنا نقضى طول النهار على البحر علشان نشوف بنت او سيده ملابسها مفصله جسمها شويه من الميه وكل ما نفتكر نضحك بهستربا
مع تحياتى انا وفتحى ومنى وشكرا لكم

0 التعليقات:

إرسال تعليق